Amma želi izraziti svojo globoko žalost zaradi nedavnih trendov moških v naši deželi, da pod nogami teptajo ženske kot predmete užitkov, brez vsakršnega spoštovanja človeških vrednot. Ali ta dežela, ki je dala edinstvene in božanske misli, kot so čaščenje Boga kot Mater, videti Božansko zavest v vsem in izkazovati strpnost svetu, sedaj postaja dežela asuričnih, demonskih umov? Zadnja okrutnost je bila najbolj brutalna fizična in čustvena zloraba, skozi katero je moralo iti mlado dekle v Delhiju in je nazadnje terjala njeno življenje.
Nihče ne more dvomiti v dejstvo materinstva – da je človek ustvarjen iz ženske. Toda tisti, ki nočejo zlesti iz zapredka svojih ozkih umov, tega nikoli ne bodo sposobni doumeti – luči ne moreš opisati tistim, ki poznajo le temo.
Kdo bi moral prebuditi žensko? Kaj ovira njeno prebujenje? Dejstvo je, da nobena zunanja sila ne more onemogočiti ženske ali njenih prirojenih materinskih kvalitet – kvalitet kot so ljubezen, zmožnost vživljanja v čustva drugih in potrpežljivost. Ona je tista – samo ona – ki mora prebuditi samo sebe. Edina resnična ovira, ki preprečuje, da bi se to zgodilo, je um ženske.
V večini dežel še vedno vladajo pravila in praznoverja, ki ponižujejo ženske. Primitivni običaji, ki so jih izumili moški, da bi izrabljali in podjarmili ženske, ostajajo živi vse do današnjih dni. Ženske in njihovi umi so se zapletli v pajčevine teh običajev.
Slon lahko s svojim rilcem izruje velikanska drevesa. Ko slon živi v ujetništvu še kot mladič, ga z močno vrvjo privežejo k drevesu. Slonček skuša z vso svojo močjo vrv pretrgati. Ko se njegova prizadevanja izkažejo za jalova, nazadnje odneha. Pozneje, ko ta isti slon povsem odraste, je lahko privezan s tanko vrvjo na kakršnokoli majhno drevesce. Zlahka bi se lahko osvobodil tako, da bi izruval drevo ali strgal vrv. Toda, ker njegov um pogojujejo njegove prejšnje izkušnje, se sploh ne poskuša osvoboditi.
To je tisto, kar se dogaja z ženskami. Neskončen prirojen potencial v moškem in ženski je enak. Če ženske resnično hočejo, lahko zlahka zdrobijo okove pravil in prevzgojijo to družbo, ki jim jih je vsilila.
Največja moč ženske je v njenem prirojenem materinstvu, v njeni ustvarjalni moči, ki daje življenje. Ta moč lahko ženskam pomaga doseči veliko pomembnejšo spremembo v družbi, kot jo lahko kdajkoli dosežejo moški. V današnjem svetu, kjer je vse onesnaženo in nenaravno, bi morale ženske še posebej skrbeti, da se njene lastnosti materinstva – esenca njene ženske narave – ne onesnažijo in popačijo. Vendarle, naj gre za žensko ali moškega, njena ali njegova prava človečnost pride na plan šele, ko so v njej ali njem ženske in moške lastnosti uravnotežene.
Indija ima tako veliko zapuščino žensk, ki so dale svoj prispevek na vseh področjih razvoja družbe; bodisi, da so bile bojevnice, učiteljice, duhovne voditeljice, glasbenice ali socialne delavke. Čeprav v naših zgodovinskih knjigah ali v družbenih medijih ni dovolj priznano, je bil njihov prispevek zelo velik. Ta dediščina se mora nadaljevati in sčasoma rasti.
Prihodnost bi morala biti posvečena prebujanju univerzalnega materinstva. Ženske širom sveta bi morale lastnosti materinstva udejaniti v sebi. To je edini način, da uresničimo svoje sanje o miru in harmoniji. In to je mogoče storiti! To je povsem odvisno od nas. Spomnimo se, da pravo vodenje ni prevladati ali nadzorovati, temveč služiti drugim z ljubeznijo in sočutjem ter navdihniti tako ženske kot moške z vzgledom našega življenja.
Molímo vsi, da bodo brezsrčni umi, ki črnijo ženske, preobraženi. Naj jim Paramatma pomaga slediti našemu bogatemu izročilu in spoštovati ženske te dežele in vseh drugih dežel.
Članek je za indijski časopis The New Indian Express napisala svetovna znana duhovna voditeljica Mata Amritanandamayi.
Intervju z Ammo o nedavnem dogodku je objavljen na: OUTLOOKindia.com
Oddajte komentar